reklama

Týchto „istôt“ som sa obával

Pred voľbami som sa bál jednofarebnej vlády plnej „istôt“. Teraz to vyzerá tak, že moje obavy boli nedostatočné. V skutočnosti to vyzerá horšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (49)

Možno je to iba môj pocit, ale myslím si, že súčasná vláda sa podieľa na likvidácií strednej vrstvy obyvateľstva do ktorej patria aj SZČO. Vznikla nám solidárna sociálna vláda podporujúca nezamestnaných a sociálne prípady na úkor tých, ktorí sa snažia v tomto štáte vytvárať hodnoty a na úkor ľudí, ktorí nie sú schopní sedieť doma bez práce a čakať na podporu od štátu.

Znova do sociálnej poisťovne?

Ako je možné, že pracujúci človek si nemôže určiť kam pôjdu jeho zarobené peniaze? Áno, mám na mysli plánovanú zmenu v dôchodkovom systéme (do druhého piliera poputuje iba 3-5 %). Pýtam sa prečo? Naozaj si táto vláda myslí, že iba oni vedia správne naložiť s peniazmi pracujúcich ľudí? Inteligentní sú len tí, čo sedia v parlamente? Pracujúca trieda má len pracovať a o príjmy sa im už postarajú iní?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zaujímavý spôsob šetrenia.

Súčasná vláda začína šetriť predovšetkým zdaňovaním. Zdaňovaním hlavne tých, ktorí sú úspešní a zarábajú viac. Možno aj preto, že tí im pri voľbách pravdepodobne neodovzdali svoj hlas.

Berme tým, čo vytvárajú hodnoty a dávajme príživníkom. To by mohlo byť nové motto.

Prečo sa nerieši miera korupcie v štátnej sfére? Prečo sa neriešia škrty nepotrebných inštitúcií, nepotrebných zamestnancov? Prečo sa nerieši vyhadzovanie peňazí do eurovalov? Zvýšiť dane, resp. zaviesť nové dokáže každý! Na to nie sú potrební „odborníci“.

Najväčší problém je, že to je iba začiatok. Myslím si, že je sa ešte na čo tešiť.

Dominik Bokšanský

Dominik Bokšanský

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  20x

Som občiansky aktivista, venujem sa samospráve a mojou srdcovkou je energetika. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáElektroenergetikaEnergetikaPolitika

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu